Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eemnes, Nederland van Rosanne Been - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eemnes, Nederland van Rosanne Been - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

18 Oktober 2015 | Nederland, Eemnes

Jaja, zoals de titel al zegt.. het is bijna zover! Dinsdag vlieg ik naar Australië om stage te lopen bij DutchCare in Melbourne.
DuchCare is een verpleeghuis waar met name ouderen wonen die oorspronkelijk uit Nederland komen. Door de dementie 'verleren' zij de Engelse taal en vallen zij veelal weer terug op de Nederlandse taal. Daar zijn zij immers mee opgegroeid.
Ik zal ongeveer 5 dagen per week stage lopen daar.

De komende maanden zal ik bij een gastgezin wonen in een soort huisje in hun tuin. Ik heb mailcontact met ze en het klinkt allemaal heel leuk, dus ik heb echt ontzettend veel zin om daar heen te gaan.
In de weekenden ga ik natuurlijk mooie, leuke plekken zien en natuurlijk zal mijn camera niet thuis blijven.

Na mijn stage ga ik nog twee weken reizen langs de oostkust van Australië. Het plan is om dan te gaan duiken bij het Great Barrier reef, ik heb namelijk deze zomer mijn duikbrevet gehaald :) Verder ligt het nog helemaal open en zie ik wel wat ik allemaal ga doen.

Ik heb ontzettend veel zin in mijn reis en ik zal af en toe een verslagje schrijven.
Tot snel!

  • 19 Oktober 2015 - 10:45

    Eri Smit:

    Lieve Rosanne,

    Wij wensen je heel veel succes en plezier toe tijdens je reis!!!!
    We zijn erg benieuwd naar je avonturen en natuurlijk ook naar je stage!!!
    Veel liefs, Eri en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eemnes

Rosanne

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 2185

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 29 Januari 2016

Stage in Australië

Landen bezocht: